“The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for.” ― Bob Marley ;)

Selamat Jalan Port Dickson.

Says; goodbye my dear friends. I'm going to leave PD from now on. I'm sorry! :(

Secara jujurnya, saya memang sedih jugak. Tapi takde la sampai nak nangis ape sume tuh . HAHA. I am a tough girl maa. lol Hmm, hari ni hari terakhir saya dok kat bumi Port Dickson, Negeri Sembilan. Dah takdir, nak wat cmne lagi, saya ikut je la. hehe. saya nak mintak maaf gak kat classmates saya sebab tak dapat join DINNER CLASS kitorng pada 28hb ni. Diorg menginap 2hari 1 malam kat hotel GSV. Fuh! Mesti best kan kawan2. memang rugi tak join. tapi keluarga perlu diutamakan la. saya perlu tolong keluarga saya yg lebih memerlukan. mintak maaf sgt2 ye. harap korg faham. Sy tahu, majlis tu akan lebih GEMPAK kalau sy tak ada kan..kan..kan! Hehehe. Harap diorg tak amik hati la. sy bukan sengaja tak nak join pun, ada sebabnye kan. hmm, terimalah hakikat ya. hikhikhik. sy bukan apa, cuma sy dah janji ngn diorg dulu. Habis SPM sy akan terus blah dpd PD and tak ganggu diorg lagi. So, sy kena la tepati janji kan? huhu, nak wat cmne lagi.. Dah memang kewujudan sy tak disenangi pun. hahahahahaha. dah2 la, anggap je la ianya satu cabaran. jangan putus asa jima! Kawan ada berbillion-billion lagi kat luar sana tuh. tak payah la dikenang apa yg tak menghargai kita. :) kan ke, REDHA IS THE BEST WAY! so, toughen your heart and soul. You still have your bffs and relatives and most important , FAMILY. Be grateful la . haiyii, dunno what to say yet. kahkahkah.. first time of my life i face this things maa, once in a lifetime. apa salahnya! ;) hehe. semoga kita sama-sama bahagia la. AMIN. Sy tak berkesempatan nak ucap GOODBYE kat diorg semua. Huhu, jgn la ada yg sakit hati sebab sy tak join. And lastly sy nak ucapkan, semoga persahabatan kita semua kekal hingga ke syurga. AMIN. Semoga impian kita semua tercapai. Semoga kita lulus dengan cemerlang dalam SPM. Semoga kita ditemukan di IPT yg sama lagi. Hehe. Dan saat itu, make sure kita saling MENGINGATI . AMIN. BON VOYAGE , Port Dickson. Sayonara! Kiotsukete ne Einstein Crew! Aishiteru nara.




Salam 1 malaysia, kalau suka sila LIKE~

No comments: