“The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for.” ― Bob Marley ;)

OCTOBER!

Wah!! Tak sangka eh, dah masuk bulan OKTOBER nih . Mak aih.. :D banyak event bulan ni . Hakhakhakhak . Hari ni B2ST punya Comeback kat MUSIC BANK ! Hope diorang Pecah CARTA~ lol BEAST hwaiting ! Selain itu , bulan ni gak banyak member2 saya sambut hari lahir termasuklah saya nih . lol [lagi 24 hari tahu! Hadiah hadiah hadiah ~ >.<] Lagi satu, bulan ini jugak KPOP idol saya sambut hari lahir babe . contohnya, LEE DONGHAE, 15OCT . Krystal of F(X) , sama birthdate dgn saya iaitu 24 OKTOBER 1993 . Perggh.. We are twins ! lol XD Jarang2 jumpa camni taw . Other than that , besties saya BIBI akan sambut hari lahirnya pada 16 Oktober ni . Fatin MinZy 24/10/1993 gak . *Banyak betul kebetulan kat dunia ni kan. huahuhuhuhu .* 

 >> Ni lah Krystal Jung from f(x) , kembar saya . lol

>> NI pulak pakwe saya , LEE DONGHAE <3 ! Muahahaha. Saranghae na~

Salam 1 malaysia, kalau suka sila LIKE~

No comments: